Adobe Acrobat Standard DC for Teams

Kom i gang med å redigere, opprette og administrere PDF-filer. Kun for selskaper.

Regular price: 3039.0000 NOK In stock! Order now!
kr 3 039 Inkl Moms
Antall:
ELLER

+ Denne utgaven av Adobe Acrobat krever CVR-nummer når du bestiller. Lisensstypen er en TLP som passer for små og mellomstore selskaper.



Denne standardutgaven av Adobe Acrobat gir deg funksjonaliteten til å lage, åpne, redigere og endre PDF-dokumenter i alle former og størrelser. Vær oppmerksom på at denne utgaven av Adobe Acrobat er abonnementsbasert og har en tolv måneders lisensperiode. Hvis du vil ha Adobe Acrobat Standard med en levetid for en lisensperiode, klikker du på denne utgivelsen.



Hva kan Adobe Acrobat Standard gjøre?


I tillegg til å redigere dokumenter, kommentere dem, legge til effekter, vannmerker og signaturer, kan Adobe Acrobat eksportere PDF-dokumentene dine til en rekke formater, inkludert HTLM og Postscript.


Du kan lage PDF-dokumenter fra forskjellige kilder, inkludert filer, skannede dokumenter og nettsteder. Du kan også kombinere og slå sammen dokumenter, lage en PDF-portefølje og bruke en rekke verktøy for å legge til multimedia, lage PDF-skjemaer, legge til digitale signaturer og mer.



Adobe hjelper med OCR-skanninger


En stor fordel med Adobe Acrobat er at applikasjonen også støtter OCR-skanning av dokumenter. Dette betyr at du kan skanne et dokument til datamaskinen din, og Adobe Acrobat vil konvertere det til tekst som du kan redigere.


Nøyaktigheten og hastigheten til denne Adobe Acrobat er imponerende, og eliminerer behovet for tredjeparts OCR-programvare.



Hvordan fungerer Adobe Acrobat Creative Cloud?


Abonnementet - denne Creative Cloud-utgaven av Adobe Acrobat er basert på et årlig abonnement som må fornyes etter 12 måneder.


Alltid oppdatert - du trenger ikke lenger å bekymre deg for programvareoppdateringer eller lignende. Alle produkt- og sikkerhetsoppdateringer, så vel som nye versjoner av Adobe Acrobat for Creative Clouds, blir automatisk implementert og dekket i det aktive abonnementet ditt.


Online lagring - hver Adobe Creative Cloud-bruker har 20 GB online lagring for sikkerhetskopiering og synkronisering av data.


Ekspertstøtte - du får tilgang til teknisk 24-timers support (med en spesiell telefonlinje), samt muligheten til å kontakte Adobes support via e-post eller chat hvis du trenger det. Vi hjelper deg alltid først, men for tekniske henvendelser kan det være nødvendig å involvere Adobes egen support.



Fordelene med Creative Cloud


- Abonnementet ditt er ikke knyttet til en individuell eller spesifikk bruker, og det gjør det fleksibelt for selskaper å dedikere modulene i Adobe Creative Clouds for Teams til den nøyaktige medarbeideren eller brukeren som trenger dem - den innebygde fleksibiliteten lar deg bytte eller overføre abonnementet helt til en annen bruker uten problemer.


- Siden abonnementet ikke er knyttet til en spesifikk bruker, spiller det ingen rolle at for eksempel en ansatt stopper opp i selskapet. Det er enkelt og raskt å overføre abonnementet til noen andre i selskapet.


- Hvis du er IT-sjef eller ansvarlig for IT i selskapet, vil du også synes det er veldig praktisk at du kan administrere, administrere og rulle ut medlemskapet / abonnementet på Creative Cloud fra ett sentralt sted. I prinsippet trenger ikke kollegene å engasjere seg fordi du kontrollerer det hele - de trenger bare å glede seg over at deres daglige arbeid har blitt enklere med Adobe Creative Clouds for Teams.


Arbeider du profesjonelt med PDF-dokumenter, så er Adobe Acrobat Standard vanskelig å komme utenom ettersom softwareprogrammet er den mest avanserte PDF-løsning rett etter den profesjonelle utgaven i samme serie kalt Adobe Acrobat Pro.



Funksjoner i Adobe Acrobat Standard:


- Skap PDF’er og eksporter dem til Word, Excel eller PowerPoint


- Rediger tekst og bilder direkte i din PDF


- Lagre og del filer online med hurtig adgang til de senest viste filer


- Åpne og lagre filer i dine Box-, Dropbox- og Microsoft OneDrive-konti


- Send, spor og bekreft dokumentlevering elektronisk


- Konverter dokumenter og bilder til PDF'er


- Skap, beskytt og send PDF'er i populære Microsoft Office-apps for Windows


- Kombiner flere forskjellige dokumenter i én PDF


- Konvertér internettsider til interaktive PDF'er, komplett med linker


- Unngå at andre kopierer eller redigerer opplysninger i PDF'er


- Skap en adgangskodebeskyttet PDF


- Lag scannede dokumenter om til søkbare PDF'er med valgbar tekst


- Gjenkjenn tekst i scanninger og få dem vist og korriger mistanker om feil med side-om-side-visning


- Rens automatisk dokumentfotoer for å fjerne bakgrunn og justere perspektiv


- Konverter enkelt filer fra Adobe Photoshop (PSD), Illustrator (AI) eller InDesign (INDD) om til PDF-filer fra din computer eller mobile enhet


- Skap og eksporter PDF'er på din mobile enhet


- Lag PDF'er om til redigerbare Microsoft Word-, Excel- eller PowerPoint-filer med forbedret formateringsnøyaktighet


- Konverter PDF'er til JPEG, TIFF eller PNG-bildeformater


- Ta et bilde av din underskrift med din mobile enhet til bruk i Adobe Document Cloud


- Tilføy kommentarer til PDF'er med fremhevning, gule sedler og mye mer


- Gi og få hurtig, klar feedback med helt nye kommentarverktøy


- Lag papir- eller Word-dokumenter om til inntastningsklare PDF-formularer


- Arbeid med sertifikatsignaturer


.

Windows:
Microsoft Windows Server 2008 R2, 2012, 2012 R2, 2016 og 2019 (alle 64-biters versjoner).
Microsoft Windows 11 (alle versjoner unntatt Windows 11 i S-tilstand og Windows 11 til ARM).
Microsoft Windows 10 (alle versjoner unntatt Windows 10 S og Windows 10 til ARM).
Microsoft Windows 8 / 8.1 (alle versjoner unntatt Windows 8 / 8.1 til ARM).
Microsoft Windows 7 med Service Pack 1 (SP1).

CPU: 1,5 GHz eller raskere prosessor.
RAM: 1 GB minne.
HDD: 2,5 GB ledig diskplass.
Skjermoppløsning på 1024x768.

Adobe VIP (Value Incentive Plan) leveres til Adobe-kontoen innen 24 timer.

Sprog: Norsk, Engelsk

Antal licenser: 2 enheter

Varighed : 1 år

Platform: Windows, Mac

Producentnummer: 65297920BA01A12

Manufacturer : Adobe

KLAGE

Innkjøpslovens mangelsregler gjelder.

Når du handler hos fordelaktig.no, har du selvfølgelig 24 måneders rett til å inngi en klage. Det er selvfølgelig et krav at klagen er berettiget og at mangelen ikke har oppstått som følge av feil bruk av produktet eller annen skadelig atferd. Vennligst oppgi hva problemet er så detaljert som mulig. (Skjermbilder, eventuelle logger)

Eventuell klage på mangler i leverte programvareprodukter må etter at Kjøper har eller burde ha oppdaget feilen, fremsatt til fordelaktig.no innen rimelig tid. 2 måneder er alltid en rimelig tid. Ellers mister kjøperen retten til å påberope mangelen. Vennligst angi og vis på forespørsel hva feilen består av - normal praksis er at vi ber om et skjermbilde / skjermbilde av feilen eller lignende som kan avklare hva feilen består av. fordelaktig.no kan nekte en klage hvis kjøperen ikke samarbeider eller gir ufullstendig informasjon om produktets mangler.

Digitale varer (ESD-produkter) sendes til: [email protected] - Vi påpeker at hvis det skyldes en feil, vennligst legg ved skremselbilder av feilen du opplever.

I tillegg er du alltid trygg på at prisen du ser er prisen du betaler. Alle priser på fordelaktig.no inkluderer moms toll og avgifter.