I denne guide vil vi vise deg, hvordan du kommer i kontakt med Kasperskys supportavdeling, på den måten kan du motta hjelp med de spørsmål, eller problemer, som du kommer ut for med ditt Kaspersky produkt.
Kaspersky har en hovedside for alle supporthenvendelser som også inneholder "Ofte stilte spørsmål" til deres produkt:
Den kan dog virke litt uoversiktlig ved første øyekast, derfor har vi nedenfor anvist de mest brukbare måter å komme i kontakt med Kaspersky support på.
Teknisk support
Kaspersky yter teknisk support på deres produkter via livechat og mail. Livechat og mail er tilgengelige i følgende tidsrom:
Mandag - Fredag
09:00-17:00
Klikk her for adgang til live Chat
Du har også mulighet for å oprette en såkalt "web ticket" ved å logge inn på din Kaspersky konto via følgende link:
Har du glemt ditt kodeord til Kaspersky?
Hvis du har glemt din kodeord til ditt Kaspersky produkt, så kan du via følgende link lese en guide til hvordan du nullstiller det:
Nullstilling av Kaspersky kodeord
Har du mistet din Kaspersky aktiveringskode?
Hvis uhellet er ute og du har mistet din aktiveringskode til ditt Kaspersky produkt, så kan du via denne veiledningen få hjelp til å gjenskape det:
Gjenskap din aktiveringskode til Kaspersky
Har du bruk for en tilbakebetaling?
Hvis du har kjøpt ditt Kaspersky produkt direkte fra Kaspersky.no, så skal du foreta en anmodning om tilbakebetaling og anvend vennligst den følgende link til å foreta anmodninger:
Forespørsel om tilbakebetaling