I denne veiledningen vil vi vise deg hvordan du enklest kommer i kontakt med F-Secure og deres kundeservice.

 

Hvis du har kjøpt ditt F-Secure produkt i vår butikk, så skal du alltid kontakte vår kundeservice først ettersom vi ofte kan løse problemstillingen hurtigere. Hvis du har kjøpt ditt F-Secure produkt direkte hos F-Secure eller en forhandler, så kan vi ikke hjelpe deg ettersom vi ikke har adgang til den spesifikke lisensnøkkelen i vår database.

 

Derfor skal du kontakte F-Secure og deres kundeservice for å få hjelp til din problemstilling.

 

 

F-Secure telefonsupport

 

Du kan alltid ringe til F-Secure på følgende dager og tidspunkter:

 

Mandag - Fredag

08:00 til 18:00

 

Telefon: 08 446 812 53

 

 

Online chat support

 

Du kan komme i kontakt med en medarbeider fra F-Secure via virksomhetens online chat support.

 

Bruk vennligst denne linken som videresender deg til en underside, hvor du kan få hjelp til teknisk support, kjøp og refundering, fornyelse og kontoopplysninger:

 

LIVECHAT - KLIKK HER