I denne veiledningen vil vi vise deg hvordan du frigjør en plass på ditt BullGuard abonnement, hvis du skal flytte programmet fra en computer enhet til en annen.
1. Klikk på linken herunder for å komme til BullGuard kontosiden.
https://www.bullguard.com/da/my-account.aspx
2. Tast inn brukernavn / e-mailadresse, samt adgangskode til din BullGuard konto og klikk deretter på knappen ”Login”.
NB: Hvis du har glemt din adgangskode, så kan du nullstille den ved å klikke på linken ”Forgot your password?” og følge instruksjonene til hvordan du nullstiller din kode.
3. Innen du fortsetter, så har du mulighet for å endre språket på din konto til norsk, så det er enklere å følge veiledningen.
NB: hvis din konto allerede er innstilt til det ønskede språket, så kan du hoppe over dette punktet.
Klikk på den ”lille globusen” i øverste høyre hjørne av nettleservinduet og velg norsk i listen over mulige språk.
Språket på din konto vil nå være endret til norsk og du kan fortsette med registreringen av din lisens.
4. Hvis du ikke har flere ledige plasser på ditt BullGuard abonnement eller har anskaffet en ny computer/enhet, som du ønsker å flytte ditt nåværende abonnement til, så skal du frigjøre en plass, for å kunne tilføye den nye computeren/enheten til abonnementet.
Klikk på den ”grønne kontakten” under punktet ”Handling”, for den computeren/enheten som du ønsker å fjerne fra abonnementet. Når kontakten skifter farge til grå, så er den pågjeldende computeren/enheten deaktivert og det kan nå tilføyes en ny computer/enhet ved å følge installasjonsveiledningen.
Gå tilbake til Hoveveiledningen