Velkommen til fordelaktig.no som er din svenske nettbutikk med salg av programvareprodukter til private brukere og profesjonelle / selskaper. Konseptet vårt er litt forskjellig fra tradisjonelle nettbutikker som handler med "fysiske" produkter, ettersom programvareproduktene våre selges og distribueres "elektronisk".

Hva betyr "elektroniske nedlastinger av programvare"?
Kort sagt betyr "elektronisk nedlasting av programvare" at vi distribuerer programvareproduktene våre elektronisk via e-post og vi har ingen fysiske produkter på lager som vi sender til våre kunder - men vi har alle våre programvareprodukter og lisensnøkler lagret i en stor database som sender selve programvaren. i elektronisk form til mottaker / kunde (det kalles på teknisk språk "Elektroniske nedlastinger av programvare"). Dette betyr at vi kan sende all den kjøpte programvaren din i en enkelt e-post. Denne e-posten inneholder all informasjonen du trenger for å ha tilgang til og kan bruke programvaren din - du er nå 100% lovlig eier av det nåværende programvareproduktet.

 

Spesifikt vil du motta følgende i en e-post etter et kjøp:

1. En lisensnøkkel for programvareproduktet du kjøpte.

2. En nedlastingslenke du klikker på, og deretter kan du laste ned programvareinstallasjonsfilen til datamaskinen din (eller en lenke som tar deg til en sikker side der du skal registrere programvareproduktet).

Så det "eneste" du får og trenger å få er en lisensnøkkel og en installasjonsfil for programvareproduktet du kjøpte.


MERKNAD - i noen tilfeller inneholder nedlastingslenken at du ikke får en installasjonsfil for datamaskinen din, men en kobling til en online tjeneste fra programvareprodusenten - denne online tjenesten hjelper deg med registreringen av programvaren din, og deretter kan du laste ned installasjonsfilen.

Du kan f.eks. ikke last ned "Microsoft Office" -installasjonsfilene direkte fra Microsoft. Du må imidlertid opprette en Microsoft-konto med informasjon som navn, adresse, telefonnummer osv. og så kan du laste ned installasjonsfilen direkte fra Microsoft-kontoen din - dette betyr at forskjellige programvareleverandører har forskjellige metoder for å installere produktene.

For å gjøre installasjonen og registreringen av produktet så enkelt som mulig, har vi ofte installasjonsveiledninger og guider som på en grundig måte med tekst og grafikk viser hvordan du raskt kommer i gang med den nye programvaren. Det er vår viktigste oppgave å gjøre kjøp og installasjon av programvaren så enkel som mulig for deg - hvis du har det minste problemet eller har spørsmål, ikke nøl med å kontakte supporten vår - vi vil svare så raskt vi kan!


Bør jeg betale for frakt?
Det korte svaret er nei. Vi har ingen overhead når det gjelder frakt fordi alt blir levert "elektronisk" via e-post. Alt vi trenger er at du fyller ut e-postadressen din riktig, og du vil motta kort tid etter at bestillingen mottok all nødvendig informasjon om det bestilte produktet i innboksen din - som er din unike lisensnøkkel og installasjonsfil for installasjon av programvaren på datamaskinen eller din mobiltelefon.


Er det noen skjulte kostnader?
Nei. Prisene du ser på våre programvareprodukter er prisene du betaler når du bestiller. Vi belaster ikke gebyrer for betaling med kredittkort, PayPal, faktura, bankoverføring eller andre betalingsmåter.


Bør jeg betale 25% i merverdiavgift?
I henhold til gjeldende europeisk lovgivning, må alle private forbrukere i EU betale merverdiavgiftssatsen i den aktuelle medlemsstaten der kjøpet foretas. Momsen du betaler på bestillinger i vår nettbutikk er den som er bestemt av "Skatteetaten", og vi følger svensk lovgivning. Hvis du er en privat kunde, må du derfor betale 25% på alle kjøp i vår nettbutikk. Alle våre priser inkluderer moms, slik at du tydelig kan se hvor mye produktet koster deg som privat kunde.

Hvis du er en juridisk enhet eller et selskap med et gyldig momsregistreringsnummer, kan du fullføre en ordre uten merverdiavgift. Det er viktig at du velger å handle som selskap når du kjøper fra oss, og oppgir riktig momsregistreringsnummer - vær oppmerksom på at vi sjekker alle ordrer og forbeholder oss retten til å avvise ordre som indikerer misbruk eller svindel.

Hvordan bestiller jeg programvareprodukter på fordelous.no?
Vi har gjort alt for å gjøre det så enkelt som mulig for deg å kjøpe programvareprodukter fra oss. Du trenger bare å finne programvaren du vil bestille og lese produktbeskrivelsen, så du er sikker på at du velger den riktige.

For å kjøpe produktet, begynn med å klikke på "LEGG TIL VOGN" -knappen. Du vil bli bedt om å fylle ut informasjon som navn, e-postadresse, telefonnummer og annen informasjon som vi bruker for å utføre bestillingen din i samsvar med gjeldende svensk lov.

Før du fullfører bestillingen og kjøpet, har du muligheten til å lese gjennom og godta kjøpsbetingelsene våre. Etter at du har godkjent våre kjøpsbetingelser, blir du videresendt til sikre og krypterte betalingsløsninger - vi bruker pålitelige betalingsløsninger fra NETS, Teller, VISA, MasterCard, PayPal og lignende.

Hvor lagres betalingsinformasjonen min?
Transaksjonen din er mellom deg og den sikre betalingsløsningen som du betaler med, f.eks. VISA eller PayPal. fordelaktig.no lagrer aldri informasjonen din, videresender den til tredjepart, og vil ikke kontakte deg hvis du ikke kontakter oss med et spørsmål. Kredittkortinformasjonen din blir ikke lagret eller lagret av en tredjepart. Det eneste vi, fordelaktig.no, sparer er grunnleggende informasjon om bestillingen din på vår sikre server.

Dette inkluderer ditt navn, e-postadresse (som skal brukes som støtte eller assistanse), bestilte lisensnøkler (slik at vi kan sende deg bestillingen din igjen hvis du mister informasjonen din) og installasjonsfiler for programvareproduktet ditt. Ingen tredjepart har tilgang til denne informasjonen, og den er lagret i vår krypterte database. Hvis du ikke vil at vi skal lagre denne grunnleggende informasjonen i databasen vår, kan du kontakte oss skriftlig og be oss om å slette den - vi bekrefter at informasjonen blir slettet skriftlig.


Kan jeg be om refusjon?
Vi oppfordrer deg på det sterkeste til å laste ned og teste programvareproduktet før du bestiller. Det er alltid mulig å laste ned en prøveversjon av våre programvareprodukter direkte fra produsentens nettsted, slik at du kan finne ut om den oppfyller dine behov og krav.

Hvis du er fornøyd med prøveversjonen av programvaren, kan du legge inn bestillingen. "Elektroniske nedlastinger av programvare" refunderes ikke hvis det ikke har oppstått noen feil. Aktiverte lisensnøkler refunderes ikke, da lisensnøkkelen er kundens eiendom og ikke kan selges på nytt eller gjenbrukes. Hvis du har bestilt ved en feiltakelse eller hvis det er andre problemer med bestillingen din, må du umiddelbart kontakte vår support på [email protected] angående refusjon.